Univers neinteles, fascinant si misterios....plin de ganduri si vise exact cum le vede si simte subconstientul.

luni, 20 mai 2013

Tramvaiul dintre munti

Eram la munte, o zona incredibil de frumoasa, abia atinsa de om, singurul lucru care circula acolo erau doua tramvaie, unul pentru minerii pitici iar unul pentru sateni. Acele tramvaie traversau toate vaile pe o singura sina.
La terasa era foarte aglomerat, toata lumea vroia sa-si caute loc, la fel ca si  sotul meu A. alaturi de colegii mei de facultate. Imaginea era rupta fix din peliculele facute in perioada comunista...  Il recunosteam din toata multimea pentru ca avea un tricou sailor(albastru cu alb). Cineva tot ma grabea sa termin o tema, o scrisoare si sa verific tramvaiul rosu, iar colega de la facultate incerca sa  scrie tema  pe tricou.
Dupa aceea am avut ocazia sa vad imprejurimile alaturi de matusa  mea C. Erau niste vai asa de abrupte incat aveam senzatia ca suntem intr-un roller coaster. Coboram din tren si observam ca ne-a dus intr-un port... intru in camera de verificare, unde erau trase jaluzelele...un barbat ma ataca, il linistesc cu un picior in fata, iar apoi imi vad de drum....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu