Univers neinteles, fascinant si misterios....plin de ganduri si vise exact cum le vede si simte subconstientul.

luni, 27 mai 2013

Auditia.





Se face noapte si inchid ochii, iar trec  pragul universului paralel si misterios .....

Ma aflu pe o sosea, parasita, soarele puternic ma bate in cap, era ora 3, ma duceam la o auditie care se tinea la o reprezentanta auto, parasita, nu foarte departe de zona  unde locuiesc eu. Peste drum de reprezentanta se afla un pod si desigur o cladire inalta din sticla de 14 etaje . Insa nu era chiar atat de parasita pe cat credeam. Era complet mobilata si functionala cu lucratori in ea. Mai mult oamenii asteptau si ei sa intre la auditie, toti imi erau cunoscuti, oameni de prin studiouri, sunetisti de la scene mari.... toti pregatiti...
N-am avut timp sa pasesc in incapere dar observasem cum pe sosea defila un tanc urmat de alti cunoscuti de-ai mei, prostestand.....
Nimeni nu stia pentru ce era acea auditie...am deschis ochii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu