Univers neinteles, fascinant si misterios....plin de ganduri si vise exact cum le vede si simte subconstientul.

miercuri, 15 mai 2013

Hainele albe

Era noapte, ma aflam in casa batraneasca a bunicii mele, alaturi de mama mea si de un prieten foarte bun pe nume S.
Lucrurile erau asezate ca acum 15 ani, cum intrai in camera pe partea stanga pe perete era un sifonier, in partea dreapta un firgider, o servanta, in partea opusa a camerei se afla un pat, o masa si geamul care batea spre gradina roditoare, stufoasa si verde.
Ma simteam invizibila, nimeni nu ma baga in seama, ma agitam si incercam sa vars toate lucrurile pe jos, S. pana la urma cedeaza si ma imbratiseaza, drept dovada ca nu eram invizibila...
Plecam din casa, ajungem pe strada Atlasului, ne asezam pe bordura si incepem sa povestim cu un om care vindea lucruri minuscule, apoi vine o maicuta care impartea paine tuturor trecatorilor.
Soarele apune, privelistea era una destul de neobisnuita, pentru ca nu mai eram in acelasi loc ci eram la intersectia din Baneasa, cu Dn1.... se vedeau foarte multi copaci, Casa Presei se afla intr-o alta locatie. M-am gandit sa fac o fotografie fish eye,  am incadrat, am tras... cand m-am uitat pe ecran observasem ca panorama, la extreme avea roci dispuse pe toata zona,portocalii, asemanatoare celor din Arizona. Am incercat sa fac o poza cu telefonul, ma aflam intr-un bar construit in totalitate din lemn. Eram cu telefonul pe geam, insa telefonul nu reactiona sub nicio forma iar clientii si patronul imi explica faptul ca urma sa se inchida barul.
Era foarte mare agitatie, pana am ramas singura cu acel tip care era patronul barului. Un tip destul de simpatic as putea spune, curios de fel, incepuse sa ma intrebe lucruri personale.
Era cald.... eu eram concentrata sa fac acea fotografie, a rasaritului mov ...... el si-a dat tricoul jos, sa se racoreasca, se apropie de mine si ma invita pe canapeaua alaturata sa povestim....... ne imbratisasem, ii auzeam respiratia in urechea stanga si ii mangaiam bratele puternice..... dupa un timp...colegul lui ajunge la bar....ma trezesc, aveam o patura pe mine, si o mica obsesie... in timp ce vorbeam cu al doilea tip, cu privirea cautam hainele mele albe, in intreaga incinta, eram goala.....
Intr-un final, imi gasisem hainele aruncate.... si adormim toti trei.... noapte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu