Univers neinteles, fascinant si misterios....plin de ganduri si vise exact cum le vede si simte subconstientul.

duminică, 26 mai 2013

Barbatul cu ochii verzi



Eram in alt oras, zi insorita...urma sa parcam masina intr-un loc in care se construiau blocuri dar totodata puteam vedea hiene printre tufisuri, era o imagine parca rupta din rezervatiile naturale, combinata cu peisajul urban.
Peste drum se afla un imens duty free, pe care il descoperise cineva din apropiere si tipa intr-o fericire.
De curiozitate am mers si eu alaturi de prietenii mei.
Acel spatiu avea un subsol si doua incaperi imense.... in primul sector puteai sa cumperi produse cu tematica de Craciun, la jumatate gaseai bauturi si jeleuri iar in ultima parte articole de imbracat. Toata lumea roia si incerca sa goleasca rafturile, intr-un ritm destul de timid.
Am ales 5 cutii de ciocolata cateva haine insa batalia era prea mare asa ca am iesit in parcare... acolo... l-am vazut pe el, barbatul cu ochii verzi, care de fiecare data imi face inima sa-mi iasa din piept cand il zaresc. De fiecare data incercam sa ii explic faptul ca inseamna pentru mine tot insa fara vreun succes, pentru ca tineam totul in mine...cum il vedeam intervenea balbaiala.
Se uita la mine, rezemat de masina cu o expresie zambareata, pentru un moment ma oprisem pe trotuar si ma holbam la el. Insa mi-am facut curaj si am fugit spre el, eram fericita, acel om fara sa faca nimic, imi dadea o stare de bine.
Am urcat in masina in fata l-am imbratisat fara sa-i spun nimic, timp de un ceas, am ramas in acea pozitie. Parca timpul se oprise in loc.... de fapt imi doream sa dureze acel moment o vesnicie, trebuia sa plec insa ne-am dus impreuna in magazin sa ne luam prietenii si sa plecam, langa tejghea incercam sa imi strang lucrurile, si il priveam cu un mare dor....vroiam sa fiu langa el, sa imi povesteasca, sa-mi atinga buzele uscate de dorul lui.....  De fiecare data cand ne vedeam, ca sa nu atragem atentia, il imbratisam si il sarutam discret pe gat, cu cat dura mai mult cu atat nu ne mai vazusem.....
Ne-am luat la revedere.....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu