Univers neinteles, fascinant si misterios....plin de ganduri si vise exact cum le vede si simte subconstientul.

joi, 20 iunie 2013

Zambete si tocuri cui


Aram intr-o fabrica, la ultimul etaj, alaturi de Stefan si Alexandra, intr-o toaleta loc in care fumam o tigara, ne topeam de caldura si priveam printre jaluzele desertul ce a pus stapanire pe acea zona... avea loc o prezentare de moda alaturi de usa noastra, printre glisantele de bambus, care a tinut pana tarziu in acea hala. Foarte multi pantofi cu toc, lacuiti de culoare rosie erau impanziti in intreaga incapere, iar pe hol totul era tapetat cu ziare.
Arata precum un bar pe jumate renovat insa destul de prezentabil.
Acea toaleta, avea doua usi transparente, prin care il zarisem pe el, barbatul cu ochii verzi, buze moi si zambet larg,  imi facuse semn sa vin.
Era tarziu, ne aflam intr-un apartament din sticla la etajul 21, ne tineam de mana si usor ne dezbracam de hainele topite de soare, ma tinea in brate si eram lipita de geam unde luminile orasului erau specaculoase, as fi dorit sa treaca acea seara mult mai greu.
 Soarele batea cu mare putere iar toata camera era de un alb izbitor ce te trezea inca de la prima ora a diminetii totul era deranjat, hainele erau aruncate neglijent. Stateam pe canapea si ii priveam pieptul, cum respira. Imi placea ce vedeam, nu stiu cat timp, insa savuram acel moment....
 Eram in cartierul Francez, intr-o casuta proaspat construita care avea o gradina somptuoasa, iar gardul era impletit cu bambus. Trebuia sa luam lucrurile din masina. Ies din casa, unde zaresc un culoar cu gard scund, ce avea vizibilitate in alta curte...ma impresionase ma acea masina vintage bleu cu tapiterie rosie, insa imi vedeam de drum. Cum facusem stanga pe strada deja se ingustase mai mult, iar vecinii se plimbau si imi ingreunau deplasarea lucrurilor. Ajunsa la masina observasem ca trei oameni discutau, care sa tina cheia de la masina ca sa nu mai existe certuri.
Mi-am luat lucrurile si m-am intors pe canapeaua alba de langa piscina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu