Univers neinteles, fascinant si misterios....plin de ganduri si vise exact cum le vede si simte subconstientul.

joi, 11 iulie 2013

Groapa de sub scaun.



Incerc sa-mi amintesc ce gand imi alerga prin minte, deoarece ma aflam intr-o vila imbracata pe exterior cu foarte multa vegetatie, living room-ul era tot incadrat in niste pereti de sticla, iar tavanul era foarte inalt.
In acea seara, erau asteptati multi invitati, deoarece era pregatita o masa extrem de lunga pe mijlocul incaperii...aceasta era tixita cu fel de fel de ornamente, pahare de cristal, pietre pretioase si desigur mancare. Lumina lumanarilor imbratisa camera intr-un aer romantic, prietenos.
Gazda serii era evident, bunica mea, care de fiecare data se intrecea pe sine insusi ori de cate ori era vreun eveniment. Oaspetii erau fie din familie fie din medii interesante ce iti povesteau lucruri extrem de bizare...
Ma aflam dupa un paravan, eram timida, nu vroiam sa fiu privita de tot invitatii in momentul in care paseam in camera. Purtam o rochie neagra pana la genuchi ce avea marginile captusite si de culoare rosie.
Asezandu-ma la masa observ cum tot decorul se schimba, incepand de la vegetatie la decoratiunile de la masa, inclusiv luminile....sub scaunul meu se afla o groapa imensa si intunecata...foarte adanca, iar picioarele scaunului meu erau sustinute de doua grinzi...nimeni nu vedea groapa, numai eu eram cea terifiata de ce putea sa se intample...
Incercam sa imi tin echilibrul si sa mananc, sa port o masca, precum cele de carnaval, sa ascund frica de pe chipul meu.
Dintr-o data langa mine, in capul mesei, se afla un curier...ce imi expediase o cutie plina de chei, siraguri imense ce atarnau chei de diferite marimi cu diferite brelocuri si scrieri. Una din acele chei era salvarea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu